ellenrengman.blogg.se

Maj Gosh!

Kategori: Allmänt

Hej! 
Är hemma från Överby nu och ska snart äta efterlängtad mat ♥ Dagen har har redan haft sina plus och framförallt minus...
Började dagen med en #nyttigfrukostjao
 
Skulle sedan ta bussen till Överby. Efter halva tiden (enligt västtrafik) åkte vi förbi Överby... Men fick jag inte gå av.. Jag skulle istället åka till resecentrum, byta till samma buss fast annat nummer, ta den till NÄL och sedan tillslut ta 53:an till Överby. Bara det att 53:an inte går på söndagar....Västtrafik har föreslagit restider för lördagar! Men det såg ju inte jag... Som tur var kom pappa och skjutsade mig ♥ Han fick åka ifrån en skogspromenad till ett köpcentrum, precis vad han ville! Men han stannade och tittade och filmade iallafall!
 
Väl framme på Överby kollade vi lite placeringar och musiken. Sedan när klockan började närma sig ett blev alla sjukt nervösa... Tror aldrig att jag varit så skakis, kunde knappt stå! Det gick bra iallafall, failade lite grann men det var så kul så det gör inget :) Min mardröm att det skulle va tomt slog inte in, som tur var! Okej, det var ju inte smockfullt men ändå :) Slänger kanske in nån bild senare.
 
Hoppas det kommer några fler på Torsdag! 
 
Pusshaj! ♥

Kommentarer

  • LisensFoto säger:

    Jag ska kolla på torsdag :D

    Svar: Nämen gu så roligt! :D
    ellenrengman.blogg.se

    2013-04-14 | 17:35:48
    Bloggadress: http://lisensfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här: