ellenrengman.blogg.se

Min vecka!

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Har inte skrivit på ett tag men detta är vad jag har gjort!
 
Torsdag: Efter skolan åkte jag, mamma och pappa till Jonas i Hemsedal. Åkte bräda hela helgen och sedan åkte vi hem på söndagskvällen.
 
Måndag: Skola, dans och drill. Hannas mamma hade fixat jättefint med frukt och dumle! Omnomnom! 
 
Tisdag: Dans lite skola och mer dans. Jag och Mathilda skulle fikat semla men de var slut, fick iallafall en när jag kom hem ♥
 
Onsdag: Hade spanskaprov först och sedan redovisning på estetisk komunikation. Min grupp dansade till en låt från High School Musical :) Blev ganska bra ändå!
 
Imorgon är det Angelägetfestival på skolan och vi har ett helt annorlunda schema med massa föreläsningar och grejer. Sedan är det dansträning som gäller!
 
Pusshaj! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: